go «Sgemeene regels, om de jeugd ling, en de vragen, de “volgende: wie is hij? wie doet © iets? Bij voorbeeld: werp: wat bedekt vele bij kan men vragen: werpen nog meerde r? Zin er 00 Wat wordt er van deze eigenfc zegd? Bezit deze ftelling “ook” {Cc happen? enz. 6. De toeftemming of In dit geval geen oogen: dienaùs hagen, E5g dan mogen wij imme rat dienst trachteir te die menfch dan kan men nl leerd, dat men gogendienaars zijn mag? Zoo die daarbij te - T W pas komen, ie lijdt bij de ftelli lS e de liefde bes gekt vele zonden, kan men vragen näar het voor- naar Nn fchap: wat doet de liefde ten aanzien de b. De hoeveelheid der voorwerpen os Bn in zamengeftelde de Wie, wat, of welke zijn de vrage van veel nuts Bij voorbeeld, zonden? de í ut vragen ers ook 1 al verder ge ontkenning de haar het vEt k He anderen 2 149 y meer er ft Eee zel 7e? 17: ERIN Se tegendeel ftelling is; zijk 271 Ce wordt zoek anderen ehagan ? d. De bepalingen en odf andigheden, eene ftelling voorkomen. fchillende en menigvaldig, dc : 19ste op vragen, welke bijhet gedaan worden. voornaathfte opgeven aard van het voorwerp; of de eigen{chap. Dee be L Vij on Baradel K zullen st gelijk {ls Kie 7 Zijn : GOL jk dus de 623 C Foor te be+ Li e er ges 0 jas zulk welke in zeer vera hiervan moeten ehts Ee) alle Ïe De bepaling va voorbeeld s ons tegenwoordig haast voorbijgaat, werkt yoor givhemerd Ie wit van ECUWITE kan men vragen: ekuLUsS?. Wat zegt hij dit lijden zal te weeg HJ 1 D van welk TEN en ? Äj ONS CEIT ZEEF Jr F&C 0 en de n den dat zee Z7ro0ï Hie heerl 14] Hheide lijden {preekt hier vän ag heeft: jkheië,; welke 0 L D van het wat en wien. Bij voorbeeld: wa a he ee UL nnee paling r men zegt: